Кризата удари и нас!!!

И естествено училището не позволява на магьосниците от майна таун да си кастват спеловете. Не можем изобщо да се съберем за да играем - не и с десетките задължения, които имаме. Дойде Зендикар и минава, а никаква вест от новия сет в Пловдив. В Пулсара дори няма бустери. Взели са някакви скапани интро пакове, за които и 5 леа няя дам. Казват, че Югито се купувало, но мисля, че не е вярно. Занемариха се нещата. Старите играчи няма да се върнат без клуб, което много ме притеснява, защото ако не го направят скоро нашите хора ще си изселят картите. Паладиум казаха, че ще се намесят на пролет. На пролет ама може и да го отложат за куково лято.
Този, който чете това явно не се е отказал! Аз го пиша => не само, че не съм се отказал, но и не смятам да го правя - напротив - ще продължавам да подкокоросвам нещата! В момента надеждата ми е да дойде възможно най-бързо новия сет, защото аз и Ги-то ще ходим на Worldwake и ще донесем доста съкровища. Там лично ще говоря с някой представител на паладиума и ще ги помоля поне (така или иначе няма да правят клуб) да пращат бустери за да може нашите 12-13 играча да са в крак с нещата, а нека старите кучета да гледат през замъгленото прозорче, как ние играем, само защото просто никой от нас не може да покани в тях 3-ма 4-ма 20 годишни пичове, които просто няма къде да играят. "То няма играчи в Пловдив"... да бе, поне да беше вярно. Аз мисля, че ако се намери добро място за клуб, Югитата ще го завземат и за нас дори няма да има място. Да не би да сме по-малко от Варна? Те поне са си устроили един малък гараж и цъкат. А в София имат 3. ТРИ. Дано да направят четвърти за покрайнините там.
Завиждам на старите играчи тук - те са песимисти... или по-скоро... реалисти...

By Rator

Няма коментари:

Публикуване на коментар