Росен

Also known as: Роро, Ultimatuma

Не познавам добре Росен, затова няма да пиша много. Само мога да кажа, че когато го видях веднага ми прещракна че този гении ще цъка Маджик като луд и ще ни пребива всичките.
Проблема, е че не съм бил точно прав. Той не взе много на сериозно Маджик - много рядко се срещаме с него (па да не говорим за Киро) и човека няма възможност. Той живее и доста далече от центъра на гилдията.
И все пак съм сигурен че ако се включи в дейността на гилдията, както и почете и отдели малко време за Маджик ще размазва.
Колко пъти съм играл с него? Ми към 5-6.
И да, той ме би няколко пъти - би ме с неговия Гриксис контрол дек, който е направен от карти от един фат пак и един преконстръктед. Просто сякаш след 1вата игра в която спечелих той анализира стратегията ми дека ми и всичко останало и просто на 2рата си го отнесох. Росене, ако дадеш да ти помогнем за един шичовски дек от стила на здрав късен контрол с финишър-spells, на турнири (и официални и къщни) незнам кой ще те бие след 2ра игра. Ти си Ро-бот. Твърдо те оприличавам на Cruel Ultimatum - накрая си вземаш това което си губил цяла игра.
by Rator

Няма коментари:

Публикуване на коментар