Петко Сербезов

Also known as: вуйчо, the 13th member

Влязъл в гилдията без неговото знание, позволение или каквото и да е било друго, Петко Сербезов е пълноправен, почетен и уважаван член на гилдията, защото без неговата идея за (Коледен подарък?!?!) гилдията нямаше да съществува, както и нямаше да играем Magic.
Още когато зарибявах последните нива на Packman & Bomberman той ми обясняваше за THE BEST TradingCardGame на света а именно (досетихте ли се? Ей че сте ми досетливи!) Magic: The Gathering! Много правилно са си казали хората "The Gathering", защото след като отворих оранжево-черния пак на 10ти едишън (дами и господа!!!) аз се сетих за коя игра става въпрос и събрахме (с брат ми?!) групичка, която бързо се разрасна на хайка за карти, жадна за буустери, често гавреща се с уважаваният от всички, местен (garbage) Yu-Gi-Oh.
Бяхме непросветени, играехме без ремувъл, имаше само creatures в дековете ни, не познавахме що е тежка игра срещу контри, не знаехме що е Tattermunge Maniac или поне Swamp. Но съдбата се смили. Явно мъчението е било прекалено жестоко - затова прати Петко Сербезов да ни отвори слепналите очи. Той (Най-вероятно не дядо Коледа) е налял капчица животворна вода под формата на 20 кинта, който (магически!) се превърнаха във един Зелен и един Син дек.
Тъй като доста изхабих за обясняване на историята в свещеното място за Петко Сербезов, сега ще трябва да наваксам.
Вуйчо е бил обикновено момче играещо на топка някъде из село Загорци. Иии... дошъл един грък с чувал. (Не, няма да го открадне!). В този чувал имало карти от едишъни стари като... лол - odyssey. И тяхната хайка се зарибила. И цъкали Маджик. (Е, к'во повече?). И после идва горната история.

Какво друго прави Петко Сербезов? Много често бъгнатия ми компютър бъгясва. И вуйчо оправя бъгясалия компютър на неблагодарния си племенник.
Но дотук! С тези няколко реда в които наистина пише нещо за Д-р. Петко Сербезов, ние изказваме благодарността си към Вас и вече не сме неблагодарни! (или поне не Rator)....

Я! Намерих си Покемон!...
By Rator

1 коментар:

  1. Ха-ха...
    Приемам почетното членство!

    Въпреки, че в момента всеки от вас би ме размазал, защото не съм играл от 8-10 години.

    Да сте ми живи и здрави, и ви чакаме на турнира в София.

    ОтговорИзтриване