Ваньо

Known as: И-Ванката, Картофа

Един от подчастта на гилдията - братята. Ванката е брат на Ангел Пъстърмаджиев и е играл Маджик 3 пъти повече от всички зарибени покрай мен и Симо. Инетересен факт обаче, е че Ванката доста пъти е спирал своята Маджик кариера и не си е правил собствен дек. Това се компенсира обаче - той е един истински шампион по тенис, заслужаващ внимание, което така или иначе няма да ви отдаде, когато става въпрос за неговата тенис кариера.
Аз го знам като пича с клошарските протектори който от време на време можеше да играе с нас (мен и брат ми) - Червено/Бяло дек който размазваше всяка съпротива от страна на нуубското ми (тогава) синьо или предишното ми Зелено декче, което също беше размазвано от на Ангата Black/Green нещо-като-контрол-аггро с Avatar of Woe играно от почетен Ванка. Тук трябва да спомена нещо - половината от най-добрите карти в дековете са били изтегляни от самата божествена ръчичка на Ванката, която е изтеглила и божествената Avatar of Woe - нещо което смятах за изключително нечестна и отвратителна карта докато не срещнах контрите.
С моя плаха помощ, развалихме на Ачо W/B/R burn aggro deck-ът за да може да направим на Ванката негов собствен дек. Все пак най-забавното в Маджик е да си направиш собствен дек и да биеш с него. (note: за всички Ангел Пъстърмаджиеви които четат: wasn't my idea to ruin the WBR - в началото просто щяхме да добавим малко бяла мана към... ЛОЛ бяло/червен дек!)
Ваньо е почетен член на гилдията който в момента се възползва от 3 foil WoG и pyroclasm-и
в напълно нов (поръчайте сега, за отстъпка!) Червено/Бял дек.
Той беше зарибен по агрото още когато започнах да играя и цъкаше нещо от сорта на 90% червен 10% бял дек с Хеликси които ме вбесяваха - Сега (слава богу) е 50/50 бяло/червен Агро, който мачка валяци с булдозер.
By Rator

Няма коментари:

Публикуване на коментар