Бернар Аганчян

Also known as: Rator

А? Е, има ли нужда дори да споменавам каквото и да е било за най-великия, неподражаемия, изключителния mastermind - Master of Etherium. А? О, до мен ли стигнахме вече..? А ми тогава де да знам... ми кефя се на Nightwish & Sabaton, цъкам:
Red/Blue control
Mono Green Treefolk Aggro
и всевъзможен джънд и гриксис на драфтове
......
П.П - някой друг да пише за мен, така е тъпо.
by Rator

Бени, както е нормално, мрази да пише за себе си. Той е от хората, който с усмивка на лицето ще cast-нат Swerve по вашият Terminate. Също така обича всячески да унищожава Wall of Reverence. Бени също е така е един талантлив художник, който може някой ден да работи за Wizards of the Coast, кой знае, аз се надявам да стане. Той ме открехна за Меджик(!!!!), за което давам full respect. Има си заек, който обича да ръфа карти и да ръси косми навсякъде, така че винаги трябва човек да си гледа картите като играем у Бени. Rator е известен с чистичките си протектори(честичко се подиграва с тотално мръсните и намачкани на Ги) и многото първи места на малките ни турнири. По едно време всички си умирахме от страх от Blue-Red дека му, защото просто нямаше как да го спрем, докато Ги не откри чудото Oblivion Ring.
На регионалното Бени се сдоби с почетна титла от старите играчи - Драгни-слейър, за което също full respect.
Като хост е супер при Бени и Рени, винаги има място човек да си оправя разхвърляния дек, вечно трябва да се оглежда за заека му и винаги звучи хубава музика.
Бени е играч, който обича победата, макар че се забавлява и през самата игра, тъй че той е Spike-Timmy
By Hex

1 коментар: