Бисери

Тук ще записваме всички бисери, всяка значителна простотия, която някой е изрекъл:

Да започнем с моя почитен брат - "Киро, знайш ли къв ти е проблема? Проблема ти е че играеш БОЧ дек, Киро! Играеш боч дек."

Продължаваме с новодошлия ми съученик, skywalkera, Тики. Та аз го питам за маната на няква карта, кяото ми обяснява по скайпа, питам го: -" Колко мана е т'ва бе Тики?... " -Четири... три прозрачна и една бяла!"...

Някой във форума на Bgmagic.net беше цитирал една фраза, която ме заби веднага, породена от недоволството към синия цвят и скапаните мерфолци, от които синьото мизерства в стандарт, а именно:
"Риби.... ..доста добро комбо... ..слагаш риби и биеш..... " :P :D

Отново, някой във форума написа, защото спойлнаха един нов гоблин и разглеждайки го всичко го обърнахме на лигня и тоя гоблин от продавач вдигнал 3 пръста стана разни перверзнотии, та след коментарите същия този написа:
"lol lol lol lol gornia komentar LOL. Big deal goblinski merchant e vdignal 3 prusti i veche go oburnahte na jabeshki sex i discovery !?" .... :D :D

Във връзка с на брат ми изцепката с "Боч дека", която ми служи за подпис в бгмаджик.нет, един СЛАБ играч ми писа: "На Киро боч дека тъп ли много?" :P:P:P:P :D XD К'во да кажа - ми не е тъп, за нашите стандарти е здрав :)

При тегленето на поредния фойл от буустер изръсвам пред брат ми ''Ако изтегля още един foil mythic common, се отказвам от тая играя'', при което той ми се хили като разпран, а аз се усещам по-късно що за простотия съм изръсил.

Бисер на ГИто "омфг, ще замерям Стенли с Volcanic Hammer-и"

Чатим си с Ги и по едно време аз викам "оффф трябва да сменям заека начи" - "Нов ли ще взимаш? втф"

In BGmagic.net: "Eстествено, че не искаш да съм ти опонент. Аз съм стократно по-добър от теб. И това е нормално аз съм най-добрияТ декбилдър в България, всеки се посира като ме види на отсрещния край на масата :!:" :P



Пак в BGMagic.net

Yavovian написа:
Бтв ако некой има фойл Гидеон да го дава насам!
Little_Dude написа:Нали идеята беше да си отввориме 3-ти :lol:


by Rator

Няма коментари:

Публикуване на коментар