Sherlock Holmes

Реших, че не е задължитело във гилдията на Маджик да се пише САМО за картите и щото и без това си нямам друга работа, ще напиша това-онова за един много готин, новоизлязъл по кината филм, а именно:













И така. Понеже не мога да се сетя за други филми на Guy Richie, oбратно на очакванията ми, филма е насеян с бойни сцени. Не говорим за неща от сорта на Джеки Чан или Спайдърмен, нито пък избухващи коли зад гърба на бавно пристъпващия герой на деня - не, боевете са много уместни и готини... както и... реални.

Та големият гандяр във филма се нарича лорд Блекуд и изглежда не по-малко усърдно мислещ и гениален човечец - просто както винаги лошите доста повече държат на външния си вид :D
На мен много ми харесва кой са избрали за Шерлок Холмс обаче - точно на тази картинка е изключително изтупан и във филма има една две сцени, в които можете да го видите така. Обикновено е по- клошарски. Като например един ДОСТА умен протектор на Ги.
Има части, в които, когато започне да разказва как е стигнал до отговора на дадена загадка просто хората така си играят ролите, че не можеш да не се сдържиш и да не се изсмеш от кеф - много са добри и във филма като цяло има хумор, който... ако трябва да го оприлича на някой друг филм ще бъде Star Wars - в същото количество, уместно и не прекалено. Общо взето готино. Много готино.
Холмс е доста... опърпан, личи си че явно детективската работа не му изкарва достатъчно - той живее в една къща с Уотсън, който пък от друга страна е доктор, винаги хубаво облечен и издокаран. И двамата са супер образи, точно на място според мен. Поне за филм, не съм чел книгата, но... не съм се замислял, че филма може да ме накара да я прочета. Със сигурност няма да има много общо със историята или поне Холмс - аз винаги със си представял великия детектив като Поаро - изтупан, прилежен... пич.
А иначе във филма има 2 главни мацки, на които (естествено) им забравих имената.
Историята е много добра, аз излязох от кино залата целия ухилен, и когато мога ще го гледам пак. Щото е хубав.

By Rator

Няма коментари:

Публикуване на коментар